FANDOM

Zespół do spraw badania przemiany w tytana (巨人化学研究学会, Kyojin Kagaku Kenkyū Gakkai) jest organizacją Mare, która zajmuje się badaniami nad nacją Erdian i prawdziwą naturą tytanów.

Działanie Edytuj

Zespół ten zostało założone jakiś czas po wojnie tytanów. Skupia się głównie na analizowaniu natury ludu Ymir i jego powiązań z tytanami i mocą tytanów. Informacje uzyskane przez zespół do spraw badania przemiany w tytana są przekazywane wojsku Mare. Jednakże zdaje się, że populacja Erdian żyjących na terenie Mare nie jest informowana na temat badań. Nie wiadomo także, czy wojsko udostępnia informacje zespołu zwykłym obywatelom Mare.

Odkrycia Edytuj

Najważniejsze odkrycia zespołu do spraw badania przemiany w tytana ściśle dotyczą mocy tytana pierwotnego i jej wpływu na nację Erdian. Jeszcze przed rokiem 832 zespół odkrył istnienie tak zwanych "ścieżek", które łączą wszystkich członków ludu Ymir i tytanów. "Ścieżki" te są niewidzialne i działają ponad czasem i przestrzenią. Zbiegają się we wspólnym punkcie - mocy tytana pierwotnego, który nazwano "koordynatem".

W późniejszych latach specjaliści z zespołu dokładnie badali tajemniczy przypadek Zeke'a Jaegera, który w sposób niewytłumaczalny mógł kontrolować tytanów, których stworzył z własnego płynu rdzeniowego. Pomimo starań badaczy, nie udało im się dojść do żadnych konkretnych wniosków, które mogłyby wyjaśnić to osobliwe zjawisko. Zespół do spraw badania przemiany w tytana jest wciąż nieświadomy arystokratycznego pochodzenia Zeke'a, przypisując jego formie tytana zwierzęcego moc podobną do samego tytana pierwotnego.

Naukowcy badający tytanów, którzy prawdopodobnie współpracowali z tym zespołem, zauważyli, że relacje rodzinne pomiędzy poszczególnymi posiadaczami mocy dziewięciu tytanów odgrywają ważną rolę w przekazywaniu wspomnień.

Według Erena Jaegera, uczeni z Mare wiedzą bardzo niewiele o tytanach, a Zeke Jaeger posiada o wiele większą wiedzę od nich.