FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Wojownicy Mare (マーレの戦士, Māre no Senshi) jest dziewięćdziesiątym drugim rozdziałem mangi Shingeki no Kyojin.

Opis Edytuj

Podczas gdy Mareńczycy przygotowują się do powietrznego ataku na Fort Slava, Porco i Pieck prowadzą natarcie żołnierzy, przeciwko wojskom Związkowi Bliskowschodniemu. Falco zabiera z pola walki rannego żołnierza, wrogiej armii, jednakże ten nie tylko nie okazuje wdzięczności, a wręcz wyraża obrzydzenie w stosunku do ratujących go Erdian. Kiedy Magath i Colt próbują rozeznać się w sytuacji, otrzymują sygnał o rozpoczęciu kolejnej fazy ataku. Ze znajdującego się nad fortem sterowca zostają zrzuceni Erdianie, których Zeke, za pomocą swojej mocy przekształca w tytanów. Upadający tytani niszczą większą część fortu i na oczach ukrywających się w okopach kadetów, pożerają żołnierzy, wrogiej armii. Niebawem, Reiner Braun włącza się do walki, przekształcając się w Tytana Opancerzonego. Z pomocą Galliarda niszczy zgromadzone na murach działa, przeciwko tytanom. Po otwarciu drogi, do ataku na wybrzeże, do walki dołącza także Zeke, przekształcając się w Tytana Zwierzęcego. Rzucając garścią, pozostawionych w forcie pocisków, Zeke z łatwością zatapia zgromadzoną w forcie, flotę nieprzyjaciela. Jednakże w ostatniej chwili, przed ostrzałem, jeden ze statków wystrzeliwuje pocisk, który poważnie rani Tytana Opancerzonego. Utrata marynarki wojennej zmusza Związek Bliskowschodni do podpisania traktatu pokojowego z Mare. Pomimo zwycięstwa, Mareńczycy czują, że era tytanów dobiega końca, w związku z czym postanawiają jak najszybciej zdobyć moc Pierwszego Tytana.