FANDOM

Wim (ヴィム, Vimu) jest byłym żołnierzem korpusu zwiadowczego, który opuścił korpus, by dołączyć do buntowników pod dowództwem Erena Jaegera.

Wygląd Edytuj

Wim ma ciemne, przystrzyżone na jeża włosy. Gdy nie jest na służbie, nosi koszulę z długim rękawem i długie spodnie.

Fabuła Edytuj

Gdy Eren Jaeger został zaaresztowany za swoje nieposłuszeństwo, grupa żołnierzy, w której był Wim, ujawniła prasie informacje o zatrzymaniu Erena, by w ten sposób wywrzeć nacisk na wojskowych i doprowadzić do jego uwolnienia. Żołnierze ci zostali zaaresztowani, a Hange Zoë powiedziała im, że poniosą odpowiedzialność za swoje przewinienie.

Buntownicy zostali uwolnieni ze swoich cel przez strażników, którzy również byli zwolennikami Erena. Następnie spotkali się z Jaegerem za miastem. Tam Eren ogłosił, że ich nowym celem jest odnalezienie Zeke'a i współpraca z nim.

Grupa otrzymała informację od pewnego Mareńczyka, że Hange przybyła do restauracji, w której pracował mężczyzna. Buntownicy udali się tam i z bronią wtargnęli do środka. Pojmali Hange i innych oficerów korpusu zwiadowczego, którzy jej towarzyszyli. Gdy Zoë odmówiła ujawnienia im lokalizacji Zeke'a, zwolennicy Erena schwytali i wzięli do niewoli ją i pozostałych oficerów, a następnie wyruszyli do Shiganshiny.

Po tym jak w Shiganshinie Eren uwolnił tytanów z murów i rozpoczął zniszczenie świata, Wim pomógł rannemu Flochowi Forsterowi powrócić do kwatery armii w tym dystrykcie, w której jaegeryści przetrzymywali ochotników z opozycji anty-mareńskiej.