FANDOM

Żyjemy w małym świecie. Śmierć zdaje się być lepsza od dni, które na nas oczekują, jeśli się poddamy.— Traute Caven do swoich podwładnych; Atak Tytanów: Rozdział 64
Traute Caven (トラウテ・カーフェン, Toraute Kāfen) była członkinią Brygady Pacyfikacji Ludności, służącego dla Korpusu Żandarmerii i była bardzo lojalna względem swojego zwierzchnika, kapitana Kenny'ego Ackermanna.

Wygląd Edytuj

Traute była młodą kobietą o dobrze zbudowanej i szczupłej sylwetce. Jej twarz często wyrażała spokój, a czasem nawet i smutek. Blond włosy, które sięgały jej lekko za ramiona, zazwyczaj związywała w kucyk. Miała również grzywkę, rozdzieloną na dwie części pośrodku czoła. Przed poznaniem Kenny'ego, nosiła standardowy mundur Korpusu Żandarmerii, a po wstąpieniu w szeregi Brygady Pacyfikacji Ludności nosiła standardowy ubiór jego członków, czyli obcisłe czarne spodnie, białą koszulę zapinaną na guziki i czarne buty, a także zmodyfikowany sprzęt do manewrów przestrzennych na plecach.

Osobowość Edytuj

Traute była raczej wiarołomną kobietą, posiadającą mało życia w swoich oczach, jak i w słowach. Uznawała świat i swoje życie za nic nieznaczące i praktycznie nigdy nie okazywała żadnych emocji, nawet kiedy Levi Ackermann pozbawił życia jej trzech towarzyszy, tuż na jej oczach. Choć Traute była zazwyczaj smutna i monotonna, była w stanie dać swoim podwładnym motywującą przemowę, tuż przed swoim spotkaniem z Korpusem Zwiadowczym, mówiąc, że jeśli są w stanie kupić czas, powinni go spłacić oraz muszą wierzyć w marzenia Kenny'ego, które wywrócą świat do góry nogami. Przed poznaniem Kenny'ego, brakowało jej motywacji, aby żyć własnym życiem, lecz po poznaniu go odnalazła nadzieję w wykonywaniu jego rozkazów i starała się spełnić jego marzenia.

Historia Edytuj

Dwa lata po upadku muru Maria, w roku 847, w czasach początków Kenny'ego Ackermanna w formacji jego Brygady Pacyfikacji Ludności, Traute przykuła jego uwagę kiedy stwierdziła, że nie przeszkadza jej dowództwo nad oddziałem w rękach morderczego szaleńca, nie mającego żadnego doświadczenia w służbie wojskowej. Opowiadała o upadku murów oraz porzuceniu walki z tytanami jej i innych towarzyszy, następnie pytając Kenny'ego czy to dlaczego tutaj się znajdują; co jest wynikiem śledzenia prawa murów i stworzenia korpusu wojskowego. Uznawała te akcje za bezsensowne i właśnie to podejście przykuło uwagę Ackermanna. Wyjaśnił jej i reszcie towarzyszy, że przeciwstawienie się Korpusowi Zwiadowczemu było jedynie usprawiedliwieniem, aby otrzymać zgodę od wyższych stanowiskiem osób oraz, że prawdziwym powodem jego akcji były jego wielkie marzenia zdobycia mocy.

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

  • Kenny Ackermann - Kiedy Kenny wyjaśnił swoje motywy swojemu zastępcy oraz jej towarzyszom, kobieta opowiedziała mu swoje odczucia względem wszystkich wykonanych akcji, które jej zdaniem były bezsensowne, jednocześnie twierdząc, iż kończy z zabijaniem tytanów. Jednakże, zaczęła doceniać marzenia Kenny'ego w zdobyciu mocy, gdyż zaczęła w nie wierzyć i poświęciła się, aby je zrealizować. Bardzo szanowała swojego dowódcę i podążała za nim bezwarunkowo, aż do swojej śmierci w kaplicy Reissów.

Znane ofiary Edytuj

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię zostało potwierdzone w sekcji Q&A magazynu Bessatsu Shōnen w marcu 2016 roku.
  • Traute wraz z Ymir i Nanabą były najwyższymi kobietami w serii.