FANDOM

Towarzystwo Badań nad Tytanami (巨人化学研究学会, Kyojin Kagaku Kenkyū Gakkai) jest organizacją Mare, która zajmuje się badaniami nad nacją Erdian i prawdziwą naturą tytanów.

Działanie Edytuj

Towarzystwo to zostało założone jakiś czas po Wojnie Tytanów. Skupia się głównie na analizowaniu natury nacji Erdian i jej powiązań z tytanami i mocą tytanów. Informacje uzyskane przez Towarzystwo Badań nad Tytanami są przekazywane wojsku Mare. Jednakże zdaje się, że populacja Erdian żyjących na terenie Mare nie jest informowana na temat badań. Nie wiadomo także, czy wojsko udostępnia informacje Towarzystwa do spraw Tytanów zwykłym obywatelom Mare.

Odkrycia Edytuj

Najważniejsze odkrycia Towarzystwa Badań nad Tytanami ściśle dotyczą mocy Tytana Pierwotnego i jej wpływu na nację Erdian. Jeszcze przed rokiem 832 towarzystwo odkryło istnienie tak zwanych "ścieżek", które łączą wszystkich Erdian i działają ponad czasem i przestrzenią. "Ścieżki" te zbiegają się we wspólnym punkcie - mocy Tytana Pierwotnego, który nazwano "Koordynatem".

W późniejszych latach towarzystwo dokładnie badało tajemniczy przypadek Zeke Jaegera, który w sposób niewytłumaczalny mógł kontrolować tytanów, których stworzył z własnego płynu rdzeniowego. Pomimo starań badaczy, nie udało im się dojść do żadnych konkretnych wniosków, które mogłyby wyjaśnić to osobliwe zjawisko. Towarzystwo Badań nad Tytanami jest wciąż nieświadome arystokratycznego pochodzenia Zeke, przypisując jego formie Tytana Zwierzęcego moc podobną do samego pierwszego tytana.

Naukowcy badający tytanów, którzy prawdopodobnie współpracowali z tym towarzystwem, zauważyli, że relacje rodzinne pomiędzy poszczególnymi posiadaczami mocy Dziewięciu Tytanów odgrywają ważną rolę w przekazywaniu wspomnień.

Według Erena Jaegera, uczeni z Mare wiedzą bardzo niewiele o tytanach, a Zeke Jaeger posiada o wiele większą wiedzę od nich.