FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Theo Magath (テオ・マガト, Teo Magato) jest generałem (団長, Danchō), który walczył w wojnie przeciwko Związkowi Bliskowschodniemu przed zwycięstwem Mare. Jest również byłym dowódcą nadzorującym pierwszych kadetów na wojowników w czasach ich treningu. Później dowodził wojownikami podczas wojny Mare ze Związkiem Bliskowschodnim przeciwko Związkowi Bliskowschodniemu, odgrywając kluczową rolę w zwycięstwie Mare.

Dzięki wsparciu Willy'ego Tybura i rządu Mare oraz śmierci marszałka Calviego, Magath jest następny w kolejce do zostania marszałkiem wojsk Mare.

Wygląd Edytuj

Magath jest starszym mężczyzną o jasnych oczach i lekkim zaroście z wąsami oraz rzednącymi włosami. Ma widoczne zmarszczki na twarzy ze względu na swój wiek, lecz mimo to odznacza się zdrową budowę ciała i wygląd. Tak jak w przypadku innych żołnierzy, nosi standardowy mundur mareńskiego żołnierza, składający się z jasnej kurtki i spodni z czarnymi zaciskami na kołnierzu, pasu z amunicją na biodrach, ciemnych szelek, twardego kapelusza oraz wysokich, wojskowych butów.

Osobowość Edytuj

Jako typowy mieszkaniec Mare, Theo Magath jest uprzedzonym wojskowym oficerem, który uważa życia swoich rodaków za cenniejsze od tych należących do Erdian. Dla niego, erdiańscy żołnierze służący pod jego komendą, są zbytecznymi pionkami, które mają za cel wypełnić swoją misję.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj