FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Erdianie z całą pewnością są potomkami diabła. A my ponad wszelką wątpliwość jesteśmy diabłami.— Magath zgadza się na plan Willy'ego Tybura; Atak Tytanów: Rozdział 100
Theo Magath (テオ・マガト, Teo Magato) jest marszałkiem (元帥, Gensui) wojska Mare, a tym samym następcą Calviego, dzięki poparciu Willy'ego Tybura i rządu Mare.

Początkowo był generałem (隊長, Taichō) erdiańskiego oddziału oraz dowódcą nadzorującym pierwszych kandydatów na wojowników podczas ich treningu. Później dowodził nimi podczas wojny Mare ze Związkiem Bliskowschodnim po stronie Mare, odgrywając kluczową rolę w zwycięstwie swojego państwa.

Wygląd Edytuj

Magath jest starszym mężczyzną o jasnych oczach i lekkim zaroście z wąsami oraz rzednącymi włosami. Ma widoczne zmarszczki na twarzy ze względu na swój wiek, lecz mimo to odznacza się zdrową budowę ciała i wygląd. Tak jak w przypadku innych żołnierzy, nosi standardowy mundur mareńskiego żołnierza, składający się z jasnej kurtki i spodni z czarnymi zaciskami na kołnierzu, pasu z amunicją na biodrach, ciemnych szelek, twardego kapelusza oraz wysokich, wojskowych butów.

Osobowość Edytuj

Jako typowy mieszkaniec Mare, Theo Magath jest uprzedzonym wojskowym oficerem, który uważa życia swoich rodaków za cenniejsze od tych należących do Erdian. Dla niego, erdiańscy żołnierze służący pod jego komendą, są zbytecznymi pionkami, które mają za cel wypełnić swoją misję.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj