FANDOM

Sandra (サンドラ, Sandora) była rekrutem (新兵, Shinpei) w Korpusie Zwiadowczym, do którego wstąpiła po walce w Dystrykcie Orvud i koronacji Historii Reiss. Wraz z resztą korpusu wyruszyła na ekspedycję do Dystryktu Shiganshina, podczas której została przydzielona do oddziału Klausa.

Wygląd Edytuj

Sandra była osobą o średnim wzroście i budowie ciała. Miała sięgające ramion włosy z grzywką. Po dołączeniu do Korpusu Zwiadowczego nosiła standardowy mundur zwiadowcy.

Fabuła Edytuj

W czasie świętowania przed wyprawą do Dystryktu Shiganshina, Sandra towarzyszyła Flochowi, gdy ten zapytał Jeana Kirschteina czy wątpi w rekrutów ze 104. Korpusu Treningowego i byłych członków Garnizonu takich jak on sam i jego koledzy.

Sandra następnie pojawiła się podczas operacji Korpusu Zwiadowczego, której celem było odzyskanie muru Maria. Kryła się przed odłamkami rzucanymi przez Tytana Zwierzęcego. Po usłyszeniu od Levia Ackermanna i Erwina Smitha, że wszyscy weterani korpusu zginęli, Sandra i jej koledzy rekruci zaczęli panikować. Potem wraz z Flochem i Gordonem kuliła się ze strachu, co zwróciło uwagę Erwina, który rozkazał żołnierzom ustawić się w szeregu. Generał ogłosił, że planuje wprowadzić w życie swój plan i poprowadzić samobójczą szarżę przeciwko Tytanowi Zwierzęcemu. Dosłownie chora na samą myśl o tym Sandra, jednak wzięła udział w ataku, a wraz z nią jej towarzysze broni. Razem z wieloma innymi zwiadowcami zginęła podczas szarży, zmiażdżona odłamkami kamieni ciskanymi przez Tytana Zwierzęcego.