FANDOM

Rodzina Tybur (タイバー家, Taibā-ke) - ród erdiańskich arystokratów de facto rządzący Mare zza kulis. W przeciwieństwie do reszty swoich rodaków zamieszkujących getta rodzina ta żyje w luksusie, posiadając status honorowych Mareńczyków. Swoją wysoką pozycję zawdzięczają temu, że w przeszłości jako pierwsi zbuntowali się przeciwko królowi Fritzowi i wsparli Mare, podczas wojny tytanów. W ramach zadośćuczynienia za wyrządzone krzywdy ofiarowali Mareńczykom wolność oraz władzę. Ostatnią znaną głową rodu był Willy Tybur. Pani Tybur - siostra Willy'ego - była posiadaczką mocy tytana obuchowego, jednak zaledwie kilka osób w najwyższych warstwach władzy Mare wiedziało o tożsamości obuchowego.

Historia Edytuj

Przed Wielką Wojną Tytanów, rodzina Tybur była prawdopodobnie jedną z kilku erdiańskich rodzin walczących o kontrolę nad Dziewięcioma Tytanami. Kiedy wojna wybuchła pomiędzy Erdianami, a Mareńczykami, rodzina Tybur posiadała już moc Tytana Obuchowego. W przeciwieństwie do Pierwszego Króla z rodu Fritz, rodzina Tybur była pierwszym erdiańskim rodem, który opowiedział się po stronie Mare w czasie trwania konfliktu. Z ich pomocą, Mareńczycy uzyskali przewagę w Wielkiej Wojnie Tytanów, zdobywając dzięki temu moce tytanów Kolosalnego, Opancerzonego, Kobiecego, Zwierzęcego, Szczękowego i Transportującego.

W zwycięskiej dla Mareńczyków wojnie, rodzina Tybur była chwalona za ich wsparcie we wcześniejszych walkach i w zamian za ich służbę, mieli zagwarantowaną pozycję arystokracji, jako uhonorowanych mieszkańców Mare i mogli żyć luksusowym życiem z dala od zamkniętych stref, które zamieszkiwała większość Erdian. Udało im się zachować ich wysoki status w społeczeństwie przez następne stulecie, przysięgając swoją lojalność wobec Mareńczyków. Jednakże, pomimo swojego zaprzysiężenia, rodzina Tybur nie użyła mocy swojego tytana w żadnych konfliktach przeciwko wrogom narodu.

W czasie Operacji Wyspy Paradis, Wojownicy odbierali informacje wywiadowcze od rodziny Tybur, że Król Ludzkości jest zobowiązany do "zaprzysiężenia", aby zrezygnować z wojny.

W pewnym momencie, Willy Tybur stał się głową swojej rodziny, a jego siostra, Pani Tybur stała się posiadaczem mocy Tytana Obuchowego.

Fabuła Edytuj

Straż przyboczna Edytuj

The Tybur family's personal guard

Gwardia Królewska rodziny Tybur

Rodzina Tybur posiada własną straż przyboczną. Z wyglądu przypominają oni standardowych żołnierzy z Mare, gdyż posiadają podobny mundur i wyposażenie, różniący się jedynie ciemniejszym kolorem.

Straż przyboczna została po raz pierwszy przedstawiona, gdy Theo Magath odwiedził rodzinę Tybur w głównej kwaterze wojskowej Mare. Tuż przed tym, udali się, by poprosić gospodarza rezydencji, aby opuścił on to miejsce przed przyjazdem Magatha.

Członkowie Edytuj

Martwi Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko "Tybur", zostało ukazane jako odmienna pisownia imienia "Tiber", które samo w sobie jest odmienną pisownią łacińskiego imienia "Tyberiusz". "Tiber" to również angielska nazwa Tybru - włoskiej rzeki, przepływającej przez Rzym i będącą trzecią, największą rzeką w tym kraju.