FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Rodzina Reeves (リーブス家, Rībusu-ke) to rodzina kupców zamieszkująca dystrykt Trost.

Historia Edytuj

Podczas inwazji na dystrykt Trost, Dimo zablokował wewnętrzną bramę muru Rose swoim pełnym towarów wozem. Uniemożliwiało to ucieczkę z miasta ocalałej większości ludzi. Żołnierzowi, na pomoc którego oczekiwali cywile powiedział, że jest właścicielem całej kompanii kupieckiej w tym mieście i płaci za posiłki każdego z nich. Następnie próbował zmobilizować zgromadzonych ludzi do pchania wozu, komentując, że towary na wozie warte są więcej, niż ktokolwiek z nich zarobi przez całe życie. Kiedy Mikasa Ackermann powiedziała mu, że jej towarzysze giną, aby mieszkańcy mogli się ewakuować odpowiedział jej, że ich obowiązkiem jest ochrona obywateli, więc w końcu mogą się na coś przydać. Rozwścieczył tym Mikasę, która zagroziła, że go zabije. Wystarczyło to, aby Dimo niechętnie rozkazał swoim pracownikom wycofać wóz, co pozwoliło wydostać się wszystkim mieszkańcom.

Po raz kolejny pojawił się podczas próby porwania Erena i Historii. Od początku, jednak był śledzony przez oddział Levia, a następnie stał się ich zakładnikiem. Ackermann przekonał go, wtedy do pomocy w przeciwstawieniu się żandarmerii. Nieco później pojawił się wioząc Djela Sanesa oraz Ralpha, którym powiedział, że zabiera ich do miejsca, w którym przetrzymuje Erena i Historię. Celowo, jednak zrzucił z urwiska wóz ze swoimi pasażerami, którzy w ten sposób wpadli do pobliskiej rzeki. Zgodnie z wcześniej ustalonym planem, Sanes i Ralph zostali wyłowieni przez korpus zwiadowczy, po czym stali się ich zakładnikami.

W dniu przekazania Erena i Historii korpusowi żandarmerii Dimo dał swoim zakładnikom malutkie noże, które miały pomóc im się uwolnić, gdy dotrą do Roda Reiss. Kiedy oddział żandarmerii przybył po odbiór więźniów, dowodzący nim kapitan Kenny Ackermann pogratulował Reevesowi, a także obiecał kolejne zlecenia. Po wyjściu na zewnątrz zdziwiony Dimo spytał Kenny’ego dlaczego przygotowują dla zakładników własny pojazd, na co ten odpowiedział, że nie dadzą się tak łatwo oszukać. Dimo zapytany przez swego rozmówcę, czy zna człowieka imieniem Levi Ackermann odparł, że choć po raz pierwszy słyszy jego pełne imię i nazwisko, to Levi jest wszystkim powszechnie znany, po czym stwierdził także, że zwiadowcy z pewnością szukają już Erena i Historii. Nim, jednak dokończył ostatnie zdanie Kenny niespodziewanie obezwładnił Dimo, wyciągnął nóż i podciął mu gardło mówiąc, że od teraz przejmuje odpowiedzialność za to, co wydarzy się dalej. Całą sytuację z ukrycia obserwował się przerażony syn Dimo – Flegel.

Nieco później ciało Reevesa przywiezione zostało do dystryktu Trost przez żandarmerię, która winą za jego śmierć obarczyła Erwina Smitha i korpus zwiadowczy. Kiedy żona Dimo szlochała nad zwłokami męża, ze złością zareagowała na zbliżającego się do niej dowódcę zwiadowców. Erwin przypomniał jej wtedy, że choć jej mąż stale balansował na linii legalnego handlu, spiskując z żandarmerią, to jednak w chwili, w której Trost chylił się ku upadkowi to właśnie Dimo Reeves wyciągnął pomocną dłoń do wszystkich, którzy nie mieli się gdzie podziać. Dodał również, że prawdziwą przyczyną śmierci Dimo była złośliwość oraz zazdrość innych ludzi. Na koniec zapewnił ją także, że jej mąż zostanie pomszczony.

Członkowie Edytuj

Żywi Edytuj

Martwi Edytuj