FANDOM

Rodzina Azumabito zmieniła się w czasach tej wielkiej zawieruchy. Teraz jesteśmy piętnowani jako banda zachłannych i intryganckich lisów... ale... nie utraciliśmy naszej dumy klanu. Tę dumę, którą twoja matka przekazała tobie.
Rodzina Azumabito (アズマビト家, Azumabito-ke) jest wpływową rodziną, która pochodzi z dawnego klanu siogunów (将軍家, Shōgun-ke) Hizuru.

Sto lat temu, gałąź klanu siogunów osiedliła się na wyspie Paradis. W obrębie murów znani są jako klan azjatycki (東洋の一族, Tōyō no ichizoku).

Historia Edytuj

Hizuru and Eldia

Erdianie i Hizuru jako sojusznicy

Przed wojną tytanów, Imperium Erdian oraz naród Hizuru byli sojusznikami. Syn z klanu siogunów (który później stanie się rodziną Azumabito) posiadał bliską relację z rodziną Fritz. Kiedy Król Karl Fritz przeniósł stolicę Erdii na Paradis, ten syn otrzymał zaproszenie zamieszkania w niej na stałe. Został on przodkiem „klanu azjatyckiego” we wnętrzu murów.

Kiedy Król Fritz wymazał wspomnienia erdianom we wnętrzu murów, klan azjatycki pozostał niewzruszony, ponieważ nie należy on do Ludu Ymir. Po odwróceniu się od rządu królewskiego wraz z klanem Ackermann i odrzucając ofertę Króla o zostaniu arystokracją, klan azjatycki został wygnany ze społeczności i zaszczuty. W 844 roku zostało powiedziane, że został prawie doszczętnie wybity we wnętrzu murów i znajduje się na skraju wymarcia.

Według Kiyomi, rodzina zmieniła się na przestrzeni lat wielkiej zawieruchy i zaczęła być piętnowana jako banda zachłannych i intryganckich lisów w imię swoich inwestycji.

Fabuła Edytuj

Podczas bitwy o Trost, Mikasa Ackermann wspominała czasy swojego dzieciństwa, kiedy to jej matka i ojciec zostali zabici przez handlarzy ludźmi, który mieli nadzieję na sprzedanie jej i jej matki dla potencjalnych nabywców w Mitras. Została uratowana przez Erena Jaegera, który zabił dwóch porywaczy, zanim Mikasa zdołała zabić trzeciego, przebudzając tym samym zdolności Ackermannów. Po śmierci swojej matki, Mikasa Ackermann stała się ostatnim, żywym członkiem klanu azjatyckiego zamieszkującym mury.

Podczas rozmowy z Leviem Ackermannem, tuż przed konfrontacją z Kennym Ackermannem i jego podwładnymi, Mikasa wspomniała, jak rodzina jej matki straciła swój dom, prawdopodobnie ze względu na swoje azjatyckie schedy.

Kiyomi Azumabito spotkała się z Zekem Jaegerem pomiędzy 850 a 852 rokiem. Wyznał jej swoje pragnienie udzielenia pomocy dla Erdian oraz wyjaśnił jak jej pomoc byłaby korzyścią zarówno dla Hizuru jak i rodziny Azumabito.

Udo and the Hizuru ambassador

Ambasadorka Hizuru ukrywa wypadek Udo

Miesiąc po zakończeniu Wojny Mare ze Związkiem Bliskowschodnim, ambasadorzy z całego świata zostali zaproszeni na festiwal w mareńskim mieście Liberio. Wśród nich, co najmniej jeden został wysłany z Hizuru, ojczyzny klanu azjatyckiego. Udo, jeden z kadetów na wojownika, przypadkowo wylał nieco wina na kimono kobiety w czasie poczęstunku w przeddzień festiwalu. Obawiając się o bezpieczeństwo chłopca ze względu na jego erdiańskie pochodzenie, ambasadorka stwierdziła, że sama oblała się winem i poprosiła Udo o pomoc. Gdy odeszła, pozostali kadeci służący ambasadorom byli zdziwieni dobrocią kobiety.

Członkowie Edytuj

Żywi Edytuj

Martwi Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Kiyomi with Shogun symbol

Symbol na kimonie Kiyomi

  • Herb rodziny Azumabito składa się z koła i trójkąta w środku, utworzonego z trzech, samurajskich mieczy, co jest hołdem dla Siogunów, przodków rodu. Jest wyszywany na ich ubraniach, a nawet tatuowany na ich skórze.
  • Powszechnym stereotypem jest, że rodzina Azumabito ma obsesję na punkcie pieniędzy.
    • Kiyomi Azumabito zaczęła podświadomie ślinić się na myśl o masowym bogactwie. Z drugiej strony, Mikasa Ackermann nie okazała żadnych oznak chciwości.