FANDOM

Bracie... byłeś doprawdy wspaniałą głową rodu...— Siostra Willy'ego upamiętnia jego dziedzictwo; Atak Tytanów: Rozdział 100
Pani Tybur (タイバー, Taibā) była erdiańską arystokratką zamieszkującą w Mare, młodszą siostrą Willy'ego Tybura oraz w sekrecie posiadaczką mocy tytana obuchowego.

Wygląd Edytuj

Ludzka forma Edytuj

Pani Tybur była stosunkowo wysoką osobą o dość niepozornym wyglądzie. Miała ciemne oczy oraz ciemne, lekko falowane włosy, spięte w kok z tyłu głowy. Nosiła skromną, czarną suknię z białymi elementami.

Forma tytana Edytuj

W swojej formie tytana, pani Tybur posiadała umięśnione, męskie ciało mierzące wysokość porównywalną ze wzrostem Tytana Atakującego. Głowa jej tytana pokryta była czymś w rodzaju drugiej warstwy skóry, okrywającej uszy oraz znaczną część twarzy. Jej częściowo odsłonięte oczy oraz szczęka i przednia część szyi pokryte były tą samą warstwą, jednakże w formie siatki. Dzierżyła również charakterystyczny dla tej formy ogromny młot bojowy, powstały w wyniku procesu utwardzania i mierzący mniej więcej dwa razy tyle, co wzrost samego tytana.

Historia Edytuj

W przeciągu ostatnich trzynastu lat odziedziczyła moc Tytana Obuchowego. Fakt, iż moc trafiła akurat do niej, był ściśle strzeżoną tajemnicą. Po otrzymaniu wspomnień swoich poprzedników podzieliła się nabytą przez siebie wiedzą z bratem, Willym Tyburem.

Fabuła Edytuj

The War Hammer transforms

Pani Tybur przekształca się w tytana

Pani Tybur zamieszkała w dużej rezydencji, w Liberio kiedy jej rodzina przybyła do strefy, na nadchodzący festiwal, po wojnie Mare ze Związkiem Bliskowschodnim. Właściciel kwatery głównej wojska został wówczas poinformowany o prawdziwej tożsamości posiadacza Tytana Obuchowego, po czym zmuszono go do opuszczenia budynku. W czasie festiwalu obserwowała zza kulis wystąpienie swojego brata, Willy'ego Tybura. Opowiadał w nim o historii Wojny Tytanów, którą poznał właśnie od niej. W momencie, gdy Willy wypowiedział wojnę swoim rodakom z Paradis, niespodziewanie z budynku za sceną wyskoczył Eren Jaeger, w swojej formie tytana. Zabił on głowę rodziny Tybur, po czym przystąpił do masakrowania wszystkich ważnych osobistości, zgromadzonych na widowni. Siostra Willy'ego, która jako jedyna przetrwała zniszczenie sceny, podziękowała swojemu bratu za chwalebne wypełnienie swojej roli, po czym przystąpiła do przemiany w tytana. Zauważywszy tworzące się ciało tytana, Eren natychmiast rzucił się na przeciwniczkę, zasypując ją gradem ciosów, uniemożliwiających kompletne przekształcenie. W końcu udało się jej wykorzystać moc swojego tytana do stworzenia olbrzymiej piki, na którą nabiła przeciwnika, po czym zaczęła szybko regenerować ciało.

Mikasa attacks the War Hammer Titan with Thunder Spears

Mikasa atakuje panią Tybur

Po całkowitym zbudowaniu formy, Pani Tybur stworzyła młot, którym od razu zaatakowała Jaegera. Choć jej przeciwnikowi udało się uniknąć pierwszego uderzenia, przez nieuwagę wpadł na wytworzone przez nią kolce. Wsparcie artylerii Marley pozwoliło na ponowny atak za pomocą młota, którym zmiażdżyła głowę oponenta i odsłoniła właściwe ciało Erena. Zapytany przez przeciwniczkę o to, czy ma jakieś ostatnie słowa, Jaeger dał znak do ataku Mikasie, która wykorzystując element zaskoczenia, wystrzeliła osiem włóczni piorunów, w sam środek karku, tytana Młota Bojowego. W wyniku wybuchu tytan Pani Tybur upadł na ziemię.

Umiejętności Edytuj

Forma tytana Edytuj

Pani Tybur potrafiła przekształcić się w Tytana Obuchowego (戦槌の巨人, Sentsui no Kyojin). Formy tej użyła do walki z Tytanem Atakującym, Erena Jaegera.

  • Utwardzanie strukturalne: Najbardziej charakterystyczną umiejętnością Tytana Obuchowego jest moc, pozwalająca bez wysiłku wytworzyć duże struktury z utwardzonego ciała tytana. Jako ich przykład można wymienić wystające z ziemi kolce, wystarczająco małe, aby pozostać niezauważonymi przez innego człowieka-tytana, a jednocześnie pozwalające go skutecznie unieruchomić. Kolejnym przykładem jest olbrzymi obiekt, przypominający kształtem kolec, umożliwiający przebicie 15-metrowego tytana i uniesienie go wysoko nad ziemią. Strukturalne utwardzanie pozwala również tworzyć broń, taką jak ogromny młot bojowy, od którego pochodzi nazwa tejże formy tytana.
  • Regeneracja: Podobnie jak wszyscy inni ludzie-tytani, pani Tybur potrafiła zregenerować się po wszelkich ranach, odniesionych podczas walki. Po otrzymaniu serii silnych ciosów ze strony Tytana Atakującego, była w stanie w pełni odtworzyć brakujące części ciała oraz kończyny w ciągu paru minut.

Znane ofiary Edytuj

Nieudane próby Edytuj