FANDOM

Pani Reiss (レイス, Reisu) była żoną Roda Reiss oraz biologiczną matką Friedy, Urklyna, Dirka, Florian i Abel Reiss.

Wygląd Edytuj

Pani Reiss była starszą kobietą o długich, zaczesanych do tyłu blond włosach. Ze względu na wiek, na jej twarzy widoczne były zmarszczki. Najczęściej nosiła prostą, białą szatę z białą sukienką z dekoltem w szpic, czarny pasek i białe sandały, czyli standardowy strój kobiet z rodziny Reiss, noszony podczas rodzinnych spotkań. Tak jak większość swojej rodziny (z wyjątkiem Urklyna i Friedy) była dość niską osobą; była zaledwie kilka centymetrów niższa od swojego męża.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jej osobowości, lecz wydawała się kochającą i troskliwą matką dla swoich dzieci, co dowodzi jej poświęcenie życia, aby ratować swoją córkę, Florian przed Grishą Jaegerem.

Historia Edytuj

W 842 roku była świadkiem śmierci Uriego Reiss, który przekazał moc Pierwszego Króla Friedzie Reiss. Gdy Frieda w swojej formie tytana próbowała pożreć swojego wuja, kobieta płakała, znajdując się tuż obok swojego męża i pozostałych członków rodziny, z wyjątkiem jej najmłodszego dziecka, Florian.

Fabuła Edytuj

Lady Reiss dies

Śmierć pani Reiss i jej córki Florian po byciu zdeptaną przez Grishę

W 845 roku, czyli w dzień upadku muru Maria, Grisha Jaeger odwiedził kaplicę rodziny Reiss. Tam kobieta była widziana, gdy próbowała uspokoić swoją córkę Florian, która kurczowo się jej trzymała. Kiedy Friedzie nie udało się powstrzymać Grishy, który przejął jej moc i odebrał życie, mężczyzna zaczął zabijać pozostałych członków rodziny w swojej formie tytana, włączając w to panią Reiss. Według Roda, została zmiażdżona, gdy Grisha na nią nadepnął, przy czym także pozbawił życia Florian, którą kobieta starała się chronić.

Relacje Edytuj

  • Rod Reiss - Żywiła do niego uczucia, czego dowodzi moment, gdy trzymała się ramienia Roda w chwili śmierci Uriego. Nie wiadomo jednak czy Rod czuł to samo względem niej, gdyż wspomniał, że Alma była jedyną osobą, która była w stanie go zrozumieć.