FANDOM

Pani Ackermann (アッカーマン, Akkāman) była biologiczną matką Mikasy Ackermann oraz żoną pana Ackermanna. Wraz ze swoją rodziną zamieszkiwała w lesie położonym niedaleko Dystryktu Shiganshina.

Wygląd Edytuj

Była kobietą o azjatyckim pochodzeniu i wydawała się mieć ponad 30 lat. Miała sięgające ramion, czarne włosy z grzywką. Miała także szare oczy o zmęczonym, lecz spokojnym spojrzeniu. Jej sposób ubierania się sugerował, że była zwykłą obywatelką.

Osobowość Edytuj

Wydawała się być uprzejmą osobą i kochającą matką, która ceniła sobie podtrzymywanie rodzinnych tradycji. W obliczu zagrożenia życia swojego i Mikasy, pani Ackermann stała się zawzięta, starała się zrobić wszystko, by ochronić swoją córkę.

Historia Edytuj

Czekając na przybycie doktora Jaegera, bandażowała rękę córki. Mówiąc jej o symbolu ich klanu, powiedziała, że pewnego dnia Mikasa przekaże go swoim dzieciom. To skłoniło dziewczynkę do zadania pytania, skąd biorą się dzieci.

Mrs. Ackermann's corpse

Zwłoki pani Ackermann

Po usłyszeniu pukania, jej mąż poszedł otworzyć drzwi, gdyż myślał, że przyszedł już doktor Jaeger. Okazało się, że nie był to lekarz, lecz grupa handlarzy ludźmi, którzy zamierzali sprzedać panią Ackermann i jej córkę na czarnym rynku. Porywacze stojący w drzwiach szybko zamordowali pana Ackermanna. Zaniepokojona o bezpieczeństwo córki matka Mikasy stanęła między nią, a intruzami. Próbowała walczyć, ale została nieumyślnie zabita przez jednego z mężczyzn.

Następnie zbrodniarze porwali Mikasę, ale niedługo potem zostali zabici przez Erena a także i samą Mikasę. Później Mikasę zaadoptował doktor Jaeger wraz ze swoją żoną.

Fabuła Edytuj

Mikasa remembers her parents

Mikasa wspomina przeszłość swoich rodziców

Gdy kapitan Levi Ackermann mówił o Kennym Ackermannie, zapytał Mikasę, czy może być ona z nim spokrewniona. Mikasa powtórzyła to, co za życia opowiadali jej rodzice; rodzina jej ojca - klan Ackermannów był prześladowany w miastach, a jej matka, prawdopodobnie ze względu na pochodzenie, również nie mogła żyć w dużych skupiskach ludzi. Następnie Mikasa stwierdziła, że jej rodzice poznali się, gdyż oboje byli zmuszeni żyć w górach z dala od miast, a potem się pobrali. Wyznała, że jej ojciec nigdy nie wiedział, dlaczego dyskryminowano Ackermannów, skoro nie byli oni odrębną rasą tak, jak rodzina jej matki.

Umiejętności Edytuj

Relacje Edytuj

  • Mikasa Ackermann - Jej jedyna córka. Zanim zginęła, zdążyła przekazać jej symbol ich rodu. Ryzykowała życiem próbując obronić Mikasę przed handlarzami ludźmi.
  • Pan Ackermann - Jej kochający mąż. Razem ze swoją córką wiedli proste życie w chatce w lesie.
  • Grisha Jaeger - Zaufany lekarz jej rodziny, który był gotów przemierzyć drogę do ich domu z wizytą lekarską.

Ciekawostki Edytuj

  • W anime, symbol jej klanu zastąpiono sposobem wyszywania, który Mikasa miała przekazać swoim dzieciom.
  • Kiedy matka Mikasy zmarła była w drugiej ciąży.