FANDOM

Pamiętaj... nawet, gdy cały świat obróci się przeciw tobie, gdy wszyscy cię znienawidzą, ja zawsze, ale to zawsze będę stał po twojej stronie, Annie, więc proszę cię, obiecaj, że do mnie wrócisz...— do Annie; Atak Tytanów: Rozdział 33
Pan Leonhart (レオンハート, Reonhāto) jest Erdianinem mieszkającym w getcie Liberio, a także przybranym ojcem Annie Leonhart. Zawzięcie trenował swoją córkę, by mogła zostać kandydatką na wojowniczkę, co doprowadziło później do przejęcia przez nią mocy tytana kobiecego.

Wygląd Edytuj

Pan Leonhart ma zaczesane do tyłu, krótkie, ciemne włosy z widocznymi zakolami. Został ukazany jako dość niski mężczyzna, ale z pewnością jest dobrze zbudowany do walki, gdyż trenował Annie. Nosi jasną kurtkę, białą koszulę oraz ciemne spodnie i buty. Podczas festiwalu w Liberio miał także kaszkiet i laskę. Jest niepełnosprawny i ma problemy z chodzeniem.

Osobowość Edytuj

Początkowo był samolubną osobą. Trenował Annie tylko po to, by została wojowniczką Mare, co zapewniłoby mu życie w dostatku. Sprawiał wrażenie wyjątkowo surowego trenera, nie pozwalał swojej córce na przerwy i krzyczał na nią podczas treningów. Jednakże tuż przed wyjazdem Annie, zmienił swoją postawę i przeprosił ją. W tym momencie zobaczył w niej swoją prawdziwą córkę. Poprosił Annie, aby pewnego dnia powróciła do domu, zapewniając ją, że zawsze jest po jej stronie. Pan Leonhart bardzo pragnie ponownie spotkać się z Annie.

Historia Edytuj

Na kilka lat przed upadkiem muru Maria, pan Leonhart uczył Annie stylu walki, polegającym na kopnięciach i używaniu siły w taki sposób, aby obrócić wagę przeciwnika przeciwko niemu.

Fabuła Edytuj

Young Annie and her father

Pan Leonhart przeprasza swoją córkę

Kiedy Annie próbowała uciec z dystryktu Stohess w swojej formie tytana kobiecego, przypomniały jej się wspomnienia, związane z jej ojcem. Znajdowali się obok drewnianej chaty, którą otaczało dużo drzew, a w ziemię było wbitych kilka worków treningowych. Jej ojciec przepraszał ją, mówiąc, że jest za późno, aby prosić ją o przebaczenie. Jednakże pan Leonhart powiedział jej, że nawet jeśli cały świat ją znienawidzi i potraktuje jak wroga, on zawsze będzie po jej stronie. Poprosił ją również o złożenie obietnicy: aby kiedyś wróciła do domu.

To wspomnienie pobudziło jej zdolności utwardzania, które sprawiły, że zamknęła się w kryształowym kokonie, aby móc uniknąć przesłuchań, choć i tak później została schwytana i umieszczona w podziemiach pod nadzorem korpusu Zziadowczego.

Czekając na przybycie korpusu zwiadowczego do dystryktu Shiganshina, Bertholdt wspomniał moment podczas bitwy o Trost, kiedy to Reiner Braun zmusił Annie, aby zabrała sprzęt do manewrów przestrzennych Marco Bodta, twierdząc, że udowodni to, że ona i jej ojciec, oczekujący na jej powrót do rodzinnego miasta, różnią się od "diabelskiej rasy" zamieszkującej mury.

Relacje Edytuj

  • Annie Leonhart - Początkowo wydawał się surowym i nieprzyjaznym ojcem dla Annie, choć z jakiegoś powodu zmienił później swoje zdanie, demonstrując miłość swojej córce, przez przytulenie jej ze łzami w oczach i zapewniając ją, że zawsze będzie po jej stronie. Ta reakcja zdawała się głęboko zaskoczyć Annie, co oznaczało, że zazwyczaj się tak nie zachowywał.