FANDOM

Nie ma dnia, w którym bym tego nie żałował... tamtego dnia... mój syn opuścił mury wraz ze swoją młodszą siostrą... ja... zawsze byłem dla niego zbyt surowy. Mówiłem mu, aby szedł w moje ślady... został lekarzem... Przecież, jak mój syn mógł uczynić coś takiego? To byłem ja... To wszystko przeze mnie... Aah... aaahhhh AAAAHHH AAAAHHHH— Pan Jaeger popada w rozpacz po wspomnieniu swojego syna; Atak Tytanów: Rozdział 98
Pan Jaeger (イェーガー, Yēgā) jest ojcem Fay i Grishy Jaegera, a także dziadkiem Zeke'a i Erena Jaegera. Był również opiekunem Zeke'a po tym, jak jego syn został aresztowany.

Wygląd Edytuj

Pan Jaeger jest mężczyzną w średnim wieku. Ma lekkie zmarszczki na czole, krótkie czarne włosy i okrągłe oczy. Nosi eleganckie ubranie z krawatem.

Osobowość Edytuj

Na pierwszy rzut oka, pan Jaeger to pełen szacunku wobec swojej historii i historii swojej rodziny, ale jednocześnie obawia się następstw płynących z tego. Wydawał się płaszczyć przed żołnierzami, którzy przyszli do jego domu, powiedzieć o tym, jak Faye i Grisha uciekli, by popatrzyć na sterowiec, a nawet nazwał swego syna głupcem.

Historia Edytuj

Do pana Jaegera przyszedł żołnierz, który próbował zatuszować przyczynę śmierci Faye. Uniżał się przed oficerem i zapewnił go, że ponownie będzie uczył swojego głupiego syna Grishę o złu, jakie wyrządzili ich przodkowie. Później pan Jaeger wyjaśnił Grishy historię ich przodków, starając się, by zrozumiał on konsekwencje nieposłuszeństwa. Po tym, Grisha wciąż próbował przekonać ojca, że żołnierz kłamał. Jednakże pan Jaeger ostro skarcił syna, mówiąc, że w ich żyłach płynie krew diabła i przestrzegł go, by nie sprawił, że jego rodzice podzielą los Faye, gdyż jedynym, co mogą zrobić, jest pozostanie w gettcie Liberio i wiedzenie skromnego, prostego i cichego życia.