FANDOM

Pan Ackermann (アッカーマンさん, Akkāman-san) był biologicznym ojcem Mikasy Ackermann oraz mężem pani Ackermann. Wraz ze swoją rodziną zamieszkiwał w lesie położonym niedaleko Dystryktu Shiganshina.

Wygląd Edytuj

Mężczyzna z wyglądu wydawał się mieć ponad 30 lat. Miał blond włosy, złote oczy oraz lekki zarost. Jego sposób ubierania się sugerował, że był zwykłym obywatelem.

Osobowość Edytuj

Pan Ackermann wydawał się beztroską, lecz jednocześnie pracowitą osobą. Gdy Mikasa zadała mu pytanie, skąd biorą się dzieci, żartobliwie oznajmił, że nie ma pojęcia i zaproponował swojej córce, aby zapytała doktora Jaegera, gdy ten do nich przybędzie.

Historia Edytuj

Zostało wspomniane, że pan Ackermann lub jego bliski krewny, został zmuszony do życia w ubóstwie z powodu niepowodzeń w interesach. Z tego powodu, postanowił wraz ze swoją rodziną zamieszkać w lesie położonym w Dystrykcie Shiganshina, aby uniknąć prześladowań ze strony rządu. Zajmował się polowaniem i prawdopodobnie także pracą w ogrodzie, by móc utrzymać swoją rodzinę.

Mr. Ackermann's corpse

Zwłoki pana Ackermanna

Czekając na przybycie doktora Jaegera, został zamordowany wraz ze swoją żoną. Wszystko z powodu handlarzy ludźmi, którzy zamierzali sprzedać zarówno jego żonę, jak i córkę na czarnym rynku, ponieważ były one ostatnimi przedstawicielkami rasy azjatyckiej. Został dźgnięty nożem tuż po otworzeniu drzwi i zmarł, zanim zdołał zorientować się, co się wydarzyło. Później jego ciało zostało odnalezione przez doktora Jaegera, kiedy przybył na miejsce. Doktor stwierdził, że pan Ackermann i jego żona byli martwi już od kilku godzin.

Fabuła Edytuj

Mikasa remembers her parents

Mikasa wspomina przeszłość swoich rodziców

Gdy kapitan Levi Ackermann mówił o Kennym Ackermannie, zapytał Mikasę, czy może być ona z nim spokrewniona. Mikasa powtórzyła to, co za życia opowiadali jej rodzice; ród jej ojca, klan Ackermann był prześladowany w miastach, oraz że rodzina jej matki utraciła niegdyś miejsce zamieszkania, prawdopodobnie ze względu na swoją rasę. Następnie Mikasa stwierdziła, że jej rodzice poznali się, gdyż oboje byli zmuszeni żyć w górach z dala od miast, a następnie się pobrali. Wyznała, że jej ojciec nigdy nie wiedział, dlaczego dyskryminowano Ackermannów, skoro nie byli oni odrębną rasą, w przeciwieństwie do rodziny jej matki.

Umiejętności Edytuj

Relacje Edytuj

  • Mikasa Ackermann - Jego jedyna córka. Robił, co mógł, by ochronić ją przed prześladowaniami ze strony rządu.
  • Pani Ackermann - Jego kochająca żona. Razem ze swoją córką wiedli proste życie w chatce w lesie.
  • Grisha Jaeger - Zaufany lekarz jego rodziny, który był gotów przemierzyć drogę do ich domu z wizytą lekarską.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo, czy doświadczył w swoim życiu momentu, w którym ujawniły się u niego jakieś szczególne zdolności, co jest typowe dla osób o nazwisku Ackermann. Fakt, że został łatwo zabity przez atak z zaskoczenia i to, że miał pogodną osobowość, podobnie jak Mikasa przed pojawieniem się u niej "mocy", całkowicie różniącą się od innych Ackermannów, sugeruje, że pan Ackermann nigdy nie doświadczył takiego momentu.