FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Ochotnicy z opozycji antymareńskiej (反マーレ義勇兵, Han Māre Giyū-hei) to grupa żołnierzy służących wcześniej w wojsku Mare, którzy zdecydowali się dołączyć do Zeke'a Jaegera, w celu wyzwolenia Erdian.

Historia Edytuj

Na ochotników z opozycji antymareńskiej składają się żołnierze, którzy zbuntowali się przeciwko Mare i zinfiltrowali jego armię, by zacząć współpracę z Paradis. Członkowie grupy są różnej narodowości i doświadczyli widoku swoich krajów podbitych przez Mare. Następnie zostali zmuszeni do wstąpienia do armii Mare i walczenia dla państwa, które ich prześladowało. Celem ochotników jest uwolnienie narodu Erdia. Wszyscy członkowie grupy zdają się podziwiać swojego przywódcę - Zeke'a Jaegera, a niektórzy z nich nazywają go Bogiem.

Fabuła Edytuj

Ochotnicy z opozycji antymareńskiej dalej pomagali korpusowi zwiadowczemu, by jego żołnierze mogli przeprowadzić atak na Liberio. Yelena przeniknęła do szeregów Mare w celu czasowego uwięzienia dwójki wojowników - Pieck i Galliarda, natomiast Onyankopon i pozostali pilotowali sterowiec, by zapewnić zwiadowcom możliwość odwrotu.