FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Obietnica (約束, Yakusoku) jest osiemdziesiątym pierwszym rozdziałem mangi Shingeki no Kyojin.

Opis Edytuj

Ciężko ranny Erwin spada z konia. Pomimo utraty dowódcy, nowi rekruci z Marlo Freudenbergiem na czele kontynuują natarcie. Zeke stwierdza, że ludzkość niczego się nie nauczyła i nadal popełnia te same błędy, z powodu wymazania jej wspomnień przez pierwszego króla. Kolejną wyrzuconą przez siebie garścią kamieni zabija wszystkich żołnierzy. Cieszący się ze zwycięstwa Zeke nagle zauważa ciała pokonanych tytanów, a zaraz później zostaje z zaskoczenia zaatakowany przez kapitana Levia. Serią szybkich ataków Levi pozbawia przeciwnika oczu, a następnie rozrywa mu ręce i nogi, po czym wydostaje go z jego formy tytana. Po krótkim przesłuchaniu wrogiego przywódcy, Levi zastanawia się czy jest nieopodal ktoś komu mógłby z pomocą serum przekazać umiejętność przemiany oponenta. Jednakże, wtedy niespodziewanie pojawia się Tytan Czworonożny, który szybkim ruchem chwyta swojego przywódcę i ucieka. Ciężko ranny Zeke ogłasza swoje zwycięstwo i rozkazuje swoim tytanom zabić Levia. Wściekły z powodu niedotrzymania danej Erwinowi obietnicy Levi rozpoczyna pościg. Tymczasem, po drugiej stronie muru, Armin wpada na pomysł jak pokonać Bertholdta. Rozkazuje Mikasie i Jeanowi odciągnąć uwagę Reinera, aby mógł razem z Erenem wprowadzić swój plan w życie. Po dostaniu się do leżącego na murze towarzysza, Armin budzi go mówiąc, że zamierza wybrać się z nim nad morze.

Nawigacja Edytuj