FANDOM

Nambia (ナンビア, Nanbia) jest jednym z zagranicznych ambasadorów i przyjaciółką z dzieciństwa Willy'ego Tybura. Wraz z kilkoma innymi ambasadorami swojego kraju, wzięła udział w festiwalu, który odbył w Liberio po zakończonej wojnie pomiędzy Mare a Związkiem Bliskowschodnim.

Wygląd Edytuj

Nambia jest ciemnoskórą kobietą w średnim wieku. Ma częściowo związane z tyłu czarne, sięgające podbródka włosy. Jako ambasadorka nosi białą suknię z długim rękawem.

Historia Edytuj

Nambia i Willy Tybur byli przyjaciółmi w dzieciństwie. Będąc dzieckiem, Nambia często doprowadzała Willy'ego do płaczu. Gdy Willy i Nambia dorośli, nie widzieli się przez wiele lat.

Fabuła Edytuj

W przeddzień festiwalu w getcie Liberio Nambia i Ogweno uczestniczyli w spotkaniu dla ambasadorów z różnych stron świata. Z radością powitali swojego dawnego przyjaciela Willy'ego Tybura, którego spotkali podczas uroczystości. W czasie spotkania Willym wspominali swoje dziecięce lata.

Następnego dnia Nambia oglądała wystąpienie Willy'ego, podczas którego ujawnił on prawdziwą historię świata, a także haniebną prawdę o swojej rodzinie. Później, gdy Willy wzywał inne narody do zjednoczenia i wspólnej walki z Paradis, była poruszona jego słowami. W momencie wypowiedzenia wojny przez Willy'ego na scenie pojawił się Tytan Atakujący, który zmiażdżył całą scenę wraz z Tyburem, zasypując zebrany tłum odłamkami.

Ciekawostki Edytuj

  • Nambia i Ogweno są pierwszymi czarnoskórymi postaciami ukazanymi w głównej serii. Przypominają oni Afrykańczyków.