FANDOM

Marlene (マレーネ, Marēne) była członkiem Korpusu Zwiadowczego i plutonową (班長, Hanchō) jednego z plutonów podczas operacji odzyskania muru Maria.

Wygląd Edytuj

Marlene była kobietą o średnim wzroście i budowie ciała. Miała sięgające ramion, blond włosy. Gdy nie nosiła munduru zwiadowców, ubierała się w białą koszulę, ciemne spodnie i płaszcz.

Osobowość Edytuj

Zdawała się być w pewnym stopniu wesołą osobą, o czym świadczyła jej docinka pod adresem Hange Zoë po spotkaniu.

Fabuła Edytuj

Scout Regiment officers listen to Erwin

Marlene uczestniczy w spotkaniu

Marlene uczestniczyła w spotkaniu z Erwinem Smithem i pozostałymi oficerami Korpusu Zwiadowczego, podczas którego omawiano najnowsze odkrycia związane z ojcem Erena - Grishą Jaegerem. Kiedy zwiadowcy rozchodzili się po skończonym zebraniu, Marlene skomentowała dawne relacje Hange Zoë z Keithem Shadisem.

Marlene brała udział w operacji Korpusu Zwiadowczego, której celem było odzyskanie muru Maria. Po pojawieniu się Tytana Zwierzęcego wraz z jego armią, Erwin rozkazał jej oddziałowi przegrupować się z oddziałami Dirka i Klausa, a następnie chronić konie zwiadowców. Marlene i jej żołnierze odpierali ataki pobliskich tytanów, by bronić rekrutów z oddziału Klausa, gdy ci prowadzili konie w bezpieczne miejsce. Podczas walki Marlene i jej drużyna została zabita przez Tytana Zwierzęcego, kiedy ten zaczął rzucać w nich pokruszonymi odłamkami głazów, tnąc ich tym samym na kawałki.

Relacje Edytuj

  • Hange Zoë - Marlene i Hange były dobrymi przyjaciółkami. Najwyraźniej znały się od dłuższego czasu. Drażnienie i zaczepki w stronę Hange zdawały się sprawiać przyjemność Marlene.

Ciekawostki Edytuj

  • Fryzura Marlene przedstawiona jest w mandze niekonsekwentnie i różni się na niektórych panelach.