FANDOM

Lauda (ラウダ, Rauda) jest byłym plutonowym (班長, Hanchō) w dowodzonym przez Hange Zoë 4. oddziale Korpusu Zwiadowczego. Jego obecna pozycja w wojsku nie jest znana, gdyż nie jest już członkiem Korpusu Zwiadowczego.

Wygląd Edytuj

Lauda ma sięgające karku, brązowe włosy, które najczęściej związuje w koński ogon. Był widziany jedynie nosząc standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Lauda jest odważnym i dobrze zorganizowanym żołnierzem, co udowodnił po przyjęciu dowodzenia nad 2. drużyną na rozkaz Hange Zoë.

Fabuła Edytuj

Lauda był wśród żołnierzy, którzy uczestniczyli w walce z Annie Leonhart w Dystrykcie Stohess. Gdy Erenowi Jaegerowi udało się na jakiś czas powstrzymać Annie przed ucieczką z dystryktu, Lauda rozkazał swojej drużynie odciąć jej drogę ucieczki.

Po tym jak Bertholdt Hoover i Reiner Braun zdradzili Korpus Zwiadowczy oraz próbowali uprowadzić Erena i Ymir, Hange Zoë powierzyła Laudzie dowództwo nad 2. plutonem. Kolejna walka sprawiła, iż Lauda był poważnie ranny i nie był w stanie uczestniczyć w misji uratowania Erena i Ymir.