FANDOM

Lasy Olbrzymich Drzew (巨大樹の森, Kyodai-ju no Mori) znane również jako Lasy Tytanów to skupiska wielkich, (generalnie mierzących ponad 80 m) drzew, posiadających ogromne pnie i wielkie gałęzie. Drzewa te mogą przekroczyć wielkość prawie wszystkich znanych tytanów. Ze względu na ich wielkie rozmiary ludzie mogą zatrzymać się na gałęziach drzew i schronić się w ich koronie przed tymi tytanami, które nie posiadają wystarczającej inteligencji, aby móc się na nie wspiąć. Las ten używany jest do określonych celów przez korpus zwiadowczy w czasie ich ekspedycji poza Murami. Tereny obejmujące dane lasy są również idealnym miejscem do użytkowania sprzętu do manewrów przestrzennych, gdyż dzięki dużej liczbie wysokich pni i gałęzi, do których można przymocować stalowe kable, poprawia się jego wielofunkcyjność i mobilność. Jednocześnie jest to również perfekcyjne miejsce dla tytanów, ponieważ tak duże i gęste drzewa pozwalają im na dobry kamuflaż, co z kolei jest dużym minusem dla korpusu zwiadowczego, jako że redukuje widoczność nadchodzących tytanów.

Fabuła Edytuj

Female Titan chases Eren

Oddział Levia ścigany przez tytana kobiecego

Podczas 57. ekspedycji za mury wszyscy żołnierze z prawego skrzydła formacji Korpusu zwiadowczego zostali wybici przez tytana kobiecego, który najprawdopodobniej przyprowadził ze sobą armię innych tytanów. W pewnym momencie dowodzący wyprawą generał Smith zasygnalizował środkowej kolumnie, aby wjechała na drogę prowadzącą bezpośrednio do lasu olbrzymich drzew, znajdującego się gdzieś pomiędzy murem Maria a murem Rose.

Pozostałym jednostkom, które nie zostały brutalnie zabite przez tytana kobiecego, rozkazano rozstawić się na granicach lasu i pilnować, aby żaden tytan nie dostał się do środka. Na drugim końcu lasu tytan kobiecy podążał (zgodnie z oczekiwaniami) za środkową kolumną, wchodząc coraz bardziej w głąb lasu. Ścigał on oddział Levia, brutalnie zabijając po drodze wszystkich zwiadowców z tylnej straży.

A trapped Female Titan

Tytan kobiecy złapany w pułapkę Erwina

Wkrótce potem tytan kobiecy wpadł w zastawioną w środku lasu pułapkę-zasadzkę Erwina. Zwiadowcy próbowali dostać się do miejsca na karku tytana, mając nadzieję na wydobycie z niego kierującego ciałem człowieka. Nie udało się to jednak, ponieważ tytan kobiecy zasłonił słaby punkt dłońmi i wezwał krzykiem okolicznych tytanów, którzy pożarli jego formę tytana i umożliwili znajdującemu się w nim człowiekowi niepostrzeżone wymknięcie się z pułapki. Po ponownej przemianie Tytan Kobiecy wybił cały oddział Levia z wyjątkiem samego kapitana oraz Erena, który również przemienił się w tytana i podjął walkę. Został jednak pokonany, a następnie wygryziony z karku i uprowadzony. Niedługo po tym Levi i Mikasa podjęli wspólną próbę zaatakowania tytana kobiecego i z powodzeniem uratowali Erena.

Po ponownym porwaniu Erena, tym razem przez Reinera Brauna oraz Bertholdta Hoovera, Hange Zoë wydedukowała, że obaj porywacze będą wyczerpani po walce i w pierwszej kolejności udadzą się do najbliższego lasu olbrzymich drzew. Było to jej zdaniem jedyne miejsce, do którego mogli się udać, gdyż tylko tam mieli możliwość bezpiecznie odpocząć i zregenerować siły przed dalszą podróżą.

Nieco później Reiner przyznał, że zarówno on, jak i Bertholdt, Eren oraz Ymir, nie mają innego wyjścia, jak tylko poczekać w lesie do zmroku, aż pragnący ich pożreć tytani przestaną się poruszać.

Ciekawostki Edytuj

  • W obrębie murów Maria i Rose, znajduje się sporo podobnych lasów. Pierwotnie wykorzystywane były one do celów turystycznych.

Nawigacja Edytuj