FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!
Ten artykuł jest o dawnym władcy Erdii. Jeśli szukasz innego artykułu o podobnej nazwie, zobacz artykuł Król Fritz

Moje ry. Rozmnażajcie się. Krew Ymir nie może wymrzeć. I jeśli wy, moje córy, zginiecie, każcie moim wnukom pożreć wasze kręgosłupy. I jeśli moi wnukowie umrą, ich kręgosłupy zostaną przekazane dalej, od dziecka do dziecka. Do wszystkich moich latorośli. Moi Erdianie będą panować nad ziemiami tego kraju niezwyciężeni. A i moi tytani będą kontynuować swoje panowanie. Do wieczności, tak długo, jak ten mój świat będzie trwać.
Fritz (フリッツ, Furittsu) był królem Erdii panującym około dwóch tysięcy lat temu. Po tym jak jedna z jego niewolnic, Ymir, weszła w posiadanie mocy tytanów, wykorzystał ją do przekształcenia plemienia Erdian w imperium i zniszczenia swych wrogów. „W nagrodę” za jej zasługi, Fritz uczynił z niej swoją konkubiną i miał z nią trzy córki.

Po śmierci Ymir zmusił swoje dzieci, by te zjadły ciało swej matki w celu przejęcia przez nie mocy. Na łożu śmierci poprosił córki, by te posiadały wiele dzieci, które następnie miały dokonać na nich aktu kanibalizmu, aby moc nigdy nie przepadła, a lud Ymir nie wyginął i rządził światem przy pomocy tytanów aż po kres dziejów.

Wygląd Edytuj

Fritz był starym, brodatym mężczyzną. W czasach kiedy Erdia była jeszcze małym plemieniem, jego jedynym ubraniem była zwierzęca skóra przepasana wokół jego bioder. Kiedy Ymir zaczęła przynosić mu bogactwo, jego ubiór stawał się coraz bardziej luksusowy; przez pewien czas nosił rogaty hełm, który następnie zastąpił koroną udekorowaną pięcioma gwiazdami o dziewięciu ramionach.

Osobowość Edytuj

Fritz był człowiekiem silnie charakteryzowanym przez swoją bezgraniczną żądzę władzy i dominacji. Jego celem było zawładnięcie nad światem i był zdesperowany dokonać tego przed swoją śmiercią. Uważał zarówno swoją rodzinę, jak i naród za swoje przyrostki, deklarując, że tak długo, jak Erdia panuje nad światem, świat należał wyłącznie do niego.

Fritz osobiście nigdy nie interesował się swoją rodziną czy ludem. Dla niego byli oni wyłącznie narzędziami do utrzymania i poszerzania jego władzy i autorytetu; kiedy Ymir zdobyła moc tytanów, użył jej do wymordowania Mareńczyków i zdobycia władzy tylko dla siebie. Był bardzo pewny siebie, uważając Ymir rodzącą jego dzieci za „nagrodę” za wszystkie jej zasługi, które miały na celu poszerzenie imperium Erdii. Po tym, jak Ymir obroniła go przed atakiem, zamiast dziękując jej przed jej śmiercią, rozkazał jej wstać i kontynuować swoją pracę jako jego niewolnica, twierdząc, że jest to jej jedyny cel w życiu. Również, zamiast ofiarować jej należyty pochówek, zmusił swoje córki do pożarcia jej ciała, aby tylko zdobyły dla niego jej moc.

Fritz był znany ze swojego okrucieństwa i bezwzględności jeszcze w czasach jako wódz niewielkiego plemienia, najeżdżając na wioski i biorąc ocalałych w niewolę. Nie miał żadnych zahamowań przed okaleczaniem i częściowym oślepieniem swoich niewolników, grożąc wyłupieniem oka każdemu z nich, jeśli nikt nie przyznałby się do uwolnienia świń z zagrody. Kiedy Ymir została oskarżona o to przestępstwo, ukarał ją poprzez zorganizowanie na nią polowania.

Historia Edytuj

Fritz był władcą Erdian, którzy pierwotnie byli małym plemieniem. To prawdopodobnie on rozkazał zaatakować i zniewolić wioskę, z której pochodziła Ymir. Kiedy z zagrody zostały wypuszczone świnie, rzekomo przez jednego z niewolników, rozkazał im wszystkim zgromadzić się w jednym miejscu w celu odnalezienia winowajcy. Cały tłum wskazał mimowolnie na Ymir, która została uwolniona tylko po to, aby być celem myśliwych. Ciężko ranna i pełna desperacji, Ymir znalazła schronienie w pobliskim drzewie, lecz tuż po wkroczeniu w jego głąb, wpadła do podziemnego zbiornika z wodą. Tam weszła w kontakt z tajemniczą postacią przypominającą kręgosłup, która wszczepiła się do jej pleców i spowodowała pierwszą przemianę w tytana. Po odkryciu tego Fritz ułaskawił ją i zmusił do dalszego pracowania dla niego.

Fritz użył Ymir do uprawy ziem, budowy mostów i poszerzenia bogactwa narodu Erdian, a także do zniszczenia sił zbrojnych największego wroga Erdii, Mare. Następnie uczynił z niej swoją konkubiną, która urodziła mu trzy córki: Marię, Rose i Sinę.

Pewnego dnia, grupa Mareńczyków została przyprowadzenia do Fritza, aby się przed nim ukłonić. Jeden z nich wyjął ukrytą w ziemi włócznię i usiłował zabić władcę; jednakże Ymir przyjęła na siebie atak, a grupa Mareńczyków została szybko zlikwidowana. Fritz nie uwierzył w to, że włócznia byłaby w stanie zabić Ymir, więc rozkazał jej wstać i dalej dla niego służyć, nazywając to jej jedynym celem w życiu, lecz pomimo jego rozkazów, Ymir zmarła.

Bojąc się utraty mocy tytanów, Fritz rozkroił zwłoki Ymir i zmusił swoje córki do zjedzenia pozostałości po ich matce. Dalsze przekazanie mocy Ymir zakończyło się sukcesem, a kiedy Fritz znajdował się na łożu śmierci, kazał swoim córkom się rozmnażać i tuż przed ich śmiercią, rozkazać swoim potomkom, aby pożarli ich kręgosłupy, gdyż dzięki temu Erdia i tytani będą władać światem przez wieczność.

Znane ofiary Edytuj

Nieudane próby Edytuj