FANDOM

Karina Braun (カリナ・ブラウン, Karina Buraun) jest Erdianką mieszkającą w getcie Liberio, a także matką Reinera Brauna.

Wygląd Edytuj

Karina jest kobietą w średnim wieku posiadającą krótkie, jasne włosy. Podobnie jak wiele innych erdiańskich kobiet z Liberio zakłada chustę na głowie, gdy opuszcza dom.

Osobowość Edytuj

Karina jest bardzo uprzejma w stosunku do członków swojej rodziny, takich jak jej syn Reiner lub Gabi. Jest bardzo dumna z ich osiągnięć i zawsze ich wspiera, co zostało ukazane, gdy gratulowała Reinerowi po zostaniu wojownikiem lub po usłyszeniu o akcjach Gabi w czasie wojny Mare ze Związkiem Bliskowschodnim.

Podobnie jak większość Erdian żyjących na terytorium Mare, Karina żywi głęboką nienawiść do Erdian zamieszkujących Paradis, gdyż obwinia ich za obecny status Erdian w Mare.

Została również ukazana jako dość wierna kobieta w kwestiach miłosnych, gdyż nie posiadała innego partnera po rozstaniu z ojcem Reinera i miała nadzieję, iż uda im się zejść po tylu latach rozłąki. Jednakże, później ujawniono, że powodem tego mogła być osobista zemsta za porzucenie jej i swojego syna z powodu ich pochodzenia.

Historia Edytuj

Karina congratulates Reiner

Karina dowiaduje się, że Reiner został wybrany na wojownika

Karina pracowała niegdyś poza gettem Liberio. W ten oto sposób poznała mareńskiego mężczyznę, z którym miała romans, a jego owocem jest ich syn, Reiner. Ze względu na to, iż związki pomiędzy tymi nacjami są w Mare surowo zabronione, kobieta samotnie wychowała swojego syna, pozostając w nim w zamkniętej strefie. Karina ostatecznie opowiedziała swojemu synowi o jego pochodzeniu, wyjawiając jednocześnie swoje pragnienie urodzenia się jako pełnoprawna mieszkanka Mare. Udało jej się przekonać Reinera, aby ten został kadetem na wojownika, gdyż w ten sposób zostaliby honorowymi obywatelami Mare oraz mogliby zamieszkać z mężczyzną, który ich przed laty porzucił. Gdy Reiner oświadczył jej, że został wojownikiem, kobieta ciepło mu pogratulowała, twierdząc, że są teraz o krok bliżej do ich upragnionego celu.

W dzień wyjazdu wojowników na wyspę Paradis, płacząca Karina znajdowała się w tłumie ludzi, którzy wiwatowali na ich cześć. Zanim odpłynął, wyraziła swoją wiarę w syna i pewność, że jego ojciec również życzy mu powodzenia.

Fabuła Edytuj

Karina silences Reiner

Karina zauważa, że coś złego dzieje się z Reinerem

Po zakończeniu wojny Mare ze Związkiem Bliskowschodnim, Karina i jej krewni powitali Reinera i Gabi w getcie Liberio. Nieco później, cała rodzina zebrała się na wspólny obiad. Po usłyszeniu przemowy Gabi Karina zapytała Reinera, czy Gabi mogłaby zostać wojownikiem. Słysząc jego twierdzącą odpowiedź, wyraziła radość i dumę na myśl o posiadaniu dwójki wojowników w swojej rodzinie, a następnie zaczęła skarżyć się na egzystencję mieszkańców Paradis. Gdy Reiner zaczął opowiadać o swoim czasie spędzonym na Paradis, kobieta spokojnie uciszyła go, przy czym zachęciła Gabi do powstrzymania Erdian z Paradis.

Miesiąc później Karina wzięła udział w festiwalu w Liberio przygotowanym przez Willy'ego Tybura. Spotkała tam pana Leonharta, którego nie wiedziała od momentu powrotu Reinera z Paradis. Pan Leonhart powiedział, że nie chce zmarnować honoru, jaki otrzymał i zapytał o pana Hoovera. Karina odpowiedziała, że pan Hoover zmarł i że on zawsze mówił o tym, jak dumny był z tego, iż jego syn Bertholdt poświęcił się dla Mare. Pan Leonhart przerwał Karinie, gdy wspomniała o jego córce. Zapewnił, że Annie żyje, gdyż obiecała, że wróci do domu.

Relacje Edytuj

  • Reiner Braun - Karina bardzo kocha swojego syna i wierzy w niego. Jego osobiste sukcesy, takie jak zostanie wojownikiem, napawają ją dumą. Jednak od czasu powrotu Reinera z Paradis Karina jest zaniepokojona drastyczną zmianą osobowości syna. Mimo tego nie martwi ją skrócony czas życia Reinera spowodowany posiadaniem mocy Tytana Opancerzonego. Karina ma nawet nadzieję, że Gabi przejmie po nim tę moc.
  • Gabi Braun - Karina jest ciocią Gabi. Zdaje się opiekować nią jako członkiem rodziny. Karina ma wielkie oczekiwania wobec Gabi. Ma nadzieję, że przejmie moc Tytana Opancerzonego po Reinerze. Jest dumna, że Gabi zapewnia rodzinie Braun uznanie w Mare.
  • Ojciec Reinera - Jako, iż jest jej byłym kochankiem i ojcem jej dziecka, Karinie z pewnością zależało na nim. Mimo wieloletniej rozłąki zdawała się pozostawać mu wierną. Zachęcała nawet Reinera, by został wojownikiem, gdyż zjednoczyłoby to rodzinę. Jednak możliwe jest, że prawdziwym zamiarem Kariny była zemsta na byłym kochanku za jego zachowanie w przeszłości, co zasugerował sam ojciec Reinera.