FANDOM

Henning (ヘニング, Heningu) był żołnierzem Korpusu Zwiadowczego i członkiem oddziału Miche Zachariusa.

Wygląd Edytuj

Henning miał jasne, krótkie włosy. Nosił standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o jego osobowości, ale z racji tego, iż wybrał Korpus Zwiadowczy, można wnioskować, że Henning był człowiekiem, który chciał walczyć z tytanami, by zapewnić ludzkości bezpieczeństwo i przetrwanie.

Fabuła Edytuj

Po tym jak schwytana Annie Leonhart wytworzyła kryształ, by chronić swoje ciało, zwiadowcy - byli członkowie 104. Korpusu Treningowego, zaczęli być podejrzewani o współpracę z nią i zdradę Korpusu Zwiadowczego. Zostali oni rozbrojeni i zebrani w obrębie muru Rose, a do nadzoru nad nimi zostało powołanych kilku żołnierzy: Miche, Nanaba, Gelgar, Lynne, Thoma i Henning.

The Scouts rest inside Utgard Castle

Henning i pozostali w Zamku Utgard

Po pojawieniu się tytanów w obrębie muru Rose, Miche nakazał grupie zwiadowców podzielić się na cztery podgrupy, by ostrzec mieszkańców okolicznych wiosek przed niebezpieczeństwem. Henning był w oddziele Nanaby, który później szukał wyłomu w murze. Jednak nie znaleźli żadnych oznak naruszenia muru Rose. Następnie żołnierze spotkali drużynę Gelgara i połączyli się z nią. Gdy zapadł zmierzch, obie grupy znalazły schronienie w pobliskim Zamku Utgard.

Lynne and Henning's deaths

Śmierć Henninga i Lynne

W nocy liczna grupa tytanów zaatakowała zwiadowców, którzy bronili się w ruinach zamku. Jednak ze względu na to, że młodym żołnierzom skonfiskowano sprzęt do manewrów przestrzennych, nie byli w stanie walczyć z wrogiem. Jedynie Henning, Gelgar, Lynne i Nanaba mieli broń. Dzielnie starali się odeprzeć ataki tytanów. W pewnym momencie Lynne i Henning oddzielili się od pozostałej dwójki, by sprawdzić jak radzą sobie "świeżaki" wewnątrz zamku. Niestety, Tytan Zwierzęcy rzucił odłamkiem muru, który trafił w Lynne i Henninga, przez co oboje natychmiast zginęli.

Gdy podczas bitwy w Dystrykcie Shiganshina generał Erwin Smith zaczął rozpaczać i tracić nadzieję na spełnienie swojego marzenia o poznaniu prawdy o świecie oraz dotarciu do piwnicy Jaegerów, wyobraził sobie wielu martwych żołnierzy Korpusu Zwiadowczego. Wśród nich był także Henning. W wizji Erwina polegli zwiadowcy chcieli dowiedzieć się, czy ich śmierć miała jakieś znaczenie.