FANDOM

Helos (ヘーロス, Hērosu) był bohaterem mareńskiej legendy, który zdobył rozgłos dzięki zabiciu Diabła Ziemi. Jego historia została sfabrykowana przez rodzinę Tybur i Karla Fritza, aby oczernić erdiańską wojnę domową. Nie wiadomo, czy Helos naprawdę istniał.

Wygląd Edytuj

Helos został opisany w legendzie jako niesamowicie piękny mężczyzna, jest w taki sposób pokazany zarówno na posągu, jak i podczas przedstawienia Willy'ego Tybura. Nosi kapelusz z długim piórem oraz wojskowy frak i spodnie.

Osobowość Edytuj

Według legendy, Helos był dzielnym i heroicznym człowiekiem, który odważył się stawić czoła Diabłowi Ziemi pomimo swojej nierówności. Był także sprytny i inteligentny, gdyż obrócił erdiańskie rodziny przeciwko sobie i doprowadził do upadku ich imperium.

Fabuła Edytuj

Po wojnie Mare ze Związkiem Bliskowschodnim rodzina Tybur odwiedziła Liberio na krótko przed festiwalem, na którym głowa rodziny, Willy Tybur, miał przeprowadzić międzynarodową konferencję prasową. W czasie wizyty Willy podziwiał pomnik Helosa zabijającego Diabła Ziemi, a później wyraził swój sentyment do bohatera Theo Magathowi. Jednakże Magath był pod znacznie mniejszym wrażeniem statuy, uważając pomnik za będący tak próżny, jak ludzie z Mare.