Gustav (グスタフ, Gusutafu) jest członkiem korpusu stacjonarnego. Razem z Anką Rheinberger należy do eskorty Dotta Pyxisa.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Gustav to średniego wzrostu młody mężczyzna. Jest dobrze zbudowany. Ma ciemnobrązowe, zaczesane na bok włosy i oczy tego samego koloru. Nosi standardowy mundur korpusu stacjonarnego.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Gustav jest przedstawiony jako surowa, spokojna osoba. Jest pełen szacunku w stosunku do swoich towarzyszy broni, takich jak Armin Arlelt, co pokazał słuchając jego planów i biorąc pod uwagę jego opinie.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Gustav wysłuchuje planu Armina

Gustav, podobnie jak Anka Rheinberger, należy do eskorty Dotta Pyxisa. Pojawił się, kiedy Pyxis ratował Erena Jaegera od egzekucji. Gustav był częścią drużyny stworzonej przez Pyxisa w celu opracowania planu odzyskania dystryktu Trost. Wysłuchał planu Armina i przedstawił wszystkie zagrożenia. Powiedział mu, że jeśli główna część planu pozostanie nieznana, będą zasadniczo prowadzić żołnierzy na śmierć.

Później przestawił generałowi Pyxisowi raport o żołnierzach, których "stracili" podczas misji.

Gustav towarzyszył Pyxisowi, kiedy straż przednia składała raport o tym, że mur Rose nie został naruszony i poinformowała ich, że Reiner Braun i Bertholdt Hoover są tytanami: opancerzonym i kolosalnym.

Gustav podczas procesu Erwina

Gustav wraz z Pyxisem był obecny na procesie, którego celem było ustalenie dalszego losu Erwina Smitha. Gdy Anka Rheinberger dostarczyła fałszywą wiadomość o naruszeniu muru Rose przez tytana opancerzonego i kolosalnego, Gustaw zaczął zabierać się do działania wraz z pozostałymi żołnierzami korpusu stacjonarnego. Jednakże po chwili zostali oni powstrzymani przez obecnych w sali urzędników królewskich, którzy wydali zakaz wstępu uchodźcom na obszar wewnątrz muru Sina. Później Gustav patrzył, jak żołnierze Dariusa Zackly'ego zatrzymują urzędników.

W 854 roku, po zabójstwie Dariusa Zackly'ego i zdradzie zwolenników Erena, Gustav towarzyszył Pyxisowi podczas spotkania. W czasie narady generał zaproponował, by na razie poddać się "jaegerystom".

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]