FANDOM

Gordon (ゴードン, Gōdon) był rekrutem (新兵, Shinpei) w Korpusie Zwiadowczym, do którego wstąpił po walce w Dystrykcie Orvud i koronacji Historii Reiss. Wraz z resztą zwiadowców wyruszył na ekspedycję do Dystryktu Shiganshina, podczas której został przydzielony do oddziału Klausa.

Wygląd Edytuj

Gordon był dość wysoką osobą o krótkich, ciemnych włosach. Po dołączeniu do Korpusu Zwiadowczego nosił standardowy mundur zwiadowcy.

Fabuła Edytuj

W czasie świętowania przed wyprawą do Dystryktu Shiganshina, Gordon towarzyszył Flochowi, gdy ten zapytał Jeana Kirschteina czy wątpi w rekrutów ze 104. Korpusu Treningowego i byłych członków Garnizonu takich jak on sam i jego koledzy.

Gdy Gordon dowiedział się, że weterani korpusu zostali zabici, wraz z Sandrą i Flochem zaczął kulić się ze strachu. Zwróciło to uwagę Erwina, który rozkazał żołnierzom ustawić się w szeregu. Generał ogłosił, że planuje wprowadzić w życie swój plan i poprowadzić samobójczą szarżę przeciwko Tytanowi Zwierzęcemu. Pomimo przerażenia tym pomysłem, Gordon jednak wziął udział w ataku, a wraz z nim jego towarzysze broni. Razem z wieloma innymi zwiadowcami zginął podczas szarży, zmiażdżony odłamkami kamieni ciskanymi przez Tytana Zwierzęcego.