FANDOM

Florian Reiss (フロリアン・レイス, Furorian Reisu) była najmłodszą córką Roda Reiss i pani Reiss, najmłodszą siostrą Friedy, Urklyna, Dirka i Abel Reiss, a także najmłodszą, przyrodnią siostrą Historii Reiss, która urodziła się jeden dzień po Florian.[1]

Wygląd Edytuj

Florian była małą, dziesięcioletnią dziewczynką. Miała długie, czarne włosy (blond w anime) i jasne oczy tak, jak jej starsza siostra, Frieda. Nosiła prostą, białą szatę oraz długą, białą sukienkę z czarnym paskiem i sandały.[2]

Historia Edytuj

W 842 roku, Florian nie było wśród członków rodziny będących świadkami śmierci jej wuja, Uriego Reissa, który przekazał swoją moc jej starszej siostrze, Friedzie. Powodem tego był prawdopodobnie jej ówczesny wiek, gdyż Florian posiadała wówczas zaledwie siedem lat.[3]

Fabuła Edytuj

Lady Reiss dies

Śmierć Florian i jej matki

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Florian. Według Roda Reiss, została ona zdeptana wraz ze swoją matką przez stopę Grishy. Przed jego atakiem, wystraszona Florian kurczowo trzymała się matki.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • W angielskim tłumaczeniu rozdziału 63 wydanego przez Kodanshę, Florian została omyłkowo nazwana chłopcem.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Shingeki no Kyojin; Rozdział 63, strona 18
  2. Manga Shingeki no Kyojin; Rozdział 63, strona 10