FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Farlan Church (ファーラン・チャーチ, Fāran Chāchi) jest jedną z postaci mangi Atak Tytanów: Bez Żalu oraz był towarzyszem Levia i Isabel Magnolii zarówno przed, jak i po ich dołączeniu do Korpusu Zwiadowczego. Pojawił się także w głównej mandze

Wygląd Edytuj

Farlan był silnym, młodym mężczyzną. Miał szare oczy i jasnobrązowe włosy z postrzępioną, opadającą na czoło grzywką. Będąc cywilem, ubierał się w zwykłą białą koszulę z długim rękawem i wysokie buty. Po wstąpieniu do Korpusu Zwiadowczego nosił standardowy mundur zwiadowcy. 

Osobowość Edytuj

Farlan, w przeciwieństwie do Isabel, był bardzo skupioną osobą, potrafiącą odróżnić kiedy należy był poważnym, a kiedy można dokazywać. Tak jak Levi, był najczęściej stoicki i spokojny, lecz nie lubił, kiedy sytuacja wymykała się spod kontroli. Wiedział doskonale, kiedy uznać przegraną i przestawał walczyć, kiedy wiedział o wyniku pojedynku; tak było, kiedy został schwytany przez Korpus Zwiadowczy. Farlan bardzo ufał Leviowi, akceptując jego decyzje i przywództwo.

Fabuła Edytuj

Przed upadkiem muru Maria, Farlan żył w podziemnym mieście. Razem ze swoimi przyjaciółmi - Leviem i Isabel, tworzył grupę bandytów. Gdy zostali wykryci przez Erwina Smitha, Levi został zmuszony do dołączenia do Korpusu Zwiadowczego, a jego towarzysze zdecydowali się również dołączyć do Zwiadowców.

Podczas wyprawy poza mury, Levi oddalił się od Isabel i Farlana, by znaleźć Erwina. Sądził, że będzie dla nich bezpieczniej, gdy zostaną z oddziałem. Jednak, gdy później do nich wrócił, nie mógł im już pomóc. Isabel i Farlan zostali pożarci przez tytanów.

Umiejętności Edytuj

Farlan, wraz z Leviem i Isabel ukradł sprzęt do manewrów przestrzennych, mieszkając w Podziemiach. Trenowali się samodzielnie i z czasem stali się w sprawni w nim. Byli na tyle dobrzy, aby z łatwością uciec Korpusowi Żandarmerii, jednocześnie traktując to do pewnego rodzaju gry.

Wydawał się również być inteligentny i zdolny, gdyż przyznał, iż sam wyszkolił się w posługiwaniu sprzętem do manewrów przestrzennych oraz rzadko tracił swój chłód.

Relacje Edytuj

  • Levi - Słysząc plotki o jego sile, Farlan początkowo zamierzał jedynie przetestować go, by móc zobaczyć jak silny w rzeczywistości jest. Był zdumiony umiejętnościami Levia i miał nadzieje, iż ten pozwoli mu dołączyć do swojego gangu. Po tym jak Levi odmówił, Farlan zdecydował, że on sam przyłączy się do Levia. Od tamtego czasu, zostali przyjaciółmi, a Levi bardzo doceniał jego opinie i strategie.
  • Isabel Magnolia - Choć często stali z sobą w sprzeczności, byli bliskimi przyjaciółmi, ukazując duży poziom współpracy i synchronizacji, działając z dokładną precyzją.