FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Do zera (完全試合, Pāfekutogēmu) jest siedemdziesiątym dziewiątym rozdziałem mangi Shingeki no Kyojin.

Opis Edytuj

Świeżo przekształcony Bertholdt Hoover zaczyna niszczyć wszystkie domy w swoim zasięgu. Conny i Sasha pytają Armina co robić, jednakże ten jest zbyt roztrzęsiony po swoim wcześniejszym spotkaniu z Bertholdtem i prosi Jeana, aby przejął dowództwo. Jean postanawia nie dopuścić przeciwnika do muru. W międzyczasie, po drugiej stronie muru Levi Ackermann analizuje sytuacje. Przerywa mu, jednak Zeke, który z pomocą Tytana Czworonożnego zasypuje żołnierzy Korpusu Zwiadowczego gradem kamieni. Kiedy Levi nakazuje wycofać konie, Erwin informuje wszystkich o beznadziejnej sytuacji, w której się znaleźli. Tymczasem, za murem Eren usiłuje zwrócić uwagę Bertholdta swoim krzykiem, jednak ten ignoruje go. Mikasa przejmuje włócznie piorunów Conny'ego i prosi pozostałych, aby odwrócili uwagę wroga. Jean nakazuje Arminowi, aby obserwował ich z dystansu i spróbował obmyślić jakąś strategię. Kiedy oddział rozdziela się Eren podbiega do Bertholdta i łapie go za nogę. Kiedy wydaje się, że Eren powstrzyma przeciwnika, ten wyciąga nogę do tyłu i na oczach przerażonych zwiadowców odrzuca Erena, na przeciwległy mur.