FANDOM

Stub Ten artykuł to zalążek artykułu.
Możesz pomóc Shingeki no Kyojin Wiki rozbudowując ją!

Dawne marzenie (いつか見た夢, Itsuka Mita Yume) jest siedemdziesiątym rozdziałem mangi Shingeki no Kyojin.

Opis Edytuj

Dwa miesiące po koronacji Historii, wojsko sprawuje pełną władzę w obrębie murów. Historia wykorzystując dobra skonfiskowane szlachcie otwiera sierociniec dla wszystkich porzuconych dzieci. Eren opanował swoją zdolność utwardzania skóry w formie tytana, a Korpus Zwiadowczy przygotowuje strategię odbicia muru Maria. Wszyscy członkowie starego rządu zostali aresztowani, ich sprzymierzeńcy obciążeni wysokimi podatkami, a technologia skonfiskowana. Z pomocą Erena, Hange tworzy broń-gilotynę pozwalającą zabijać tytanów bez konieczności walki z nimi. Hange składa także raport z badań nad serum tytanów, które pozostaje pod opieką Levia. Marlo Freudenberg wraz z kilkoma innymi członkami żandarmerii wstępuje do korpusu zwiadowczego. Eren przypomina sobie wspomnienia ojca, kiedy ten po masakrze w kaplicy rodziny Reiss spotkał się z Keithem Shadisem. Eren postanawia odwiedzić dawnego instruktora. Tymczasem w Dystrykcie Shiganshina, Reiner zostaje pokonany przez Tytana Zwierzęcego. Człowiek będący w jego wnętrzu opuszcza swoją formę, po czym nakazuje Reinerowi oraz Bertholdtowi czekać na zwiadowców i przygotować się do schwytania Erena, któremu chce odebrać moc kontrolowania tytanów.