Ten artykuł jest o członku korpusu zwiadowczego. Jeśli szukasz naczelnika sił zbrojnych, zobacz artykuł Darius Zackly

Darius Baer-Varbrun (ダリウス・ベーア=ヴァルブルン, Dariusu Bēa-Varuburun) był członkiem korpusu zwiadowczego. Zginął podczas 57. ekspedycji za mury.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Darius miał nieułożone, krótkie, czarne włosy i małe, szare oczy. Nosił standardowy mundur korpusu zwiadowczego.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Darius wydawał się być kreatywną osobą. Użył racy, by zaatakować i oślepić tytana kobiecego, co miało umożliwić trzem pozostałym żołnierzom zabicie wroga.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Darius kopnięty przez tytana kobiecego

Darius pierwszy raz pojawił się, gdy Erwin Smith wygłaszał przemowę dla kadetów. Powiedział generałowi, że nie powinien być taki surowy dla rekrutów, bo żaden z nich nie wstąpi do korpusu zwiadowczego.

Podczas 57. ekspedycji oddział Dariusa był ścigany przez tytana kobiecego. Olbrzym w makabryczny sposób zabijał jednego żołnierza za drugim, okręcając jednego ze zwiadowców na jego lince do manewrów przestrzennych. Darius próbował uciec, by ostrzec innych o nieprzewidywalności i sile tajemniczej istoty. Jednak jego koń okazał się być zbyt wolny. Tytan kobiecy kopnięciem wyrzucił go w powietrze razem z jego koniem, powodując ich natychmiastową śmierć.

Gdy podczas bitwy w dystrykcie Shiganshina generał Erwin Smith zaczął rozpaczać i tracić nadzieję na spełnienie swojego marzenia o poznaniu prawdy o świecie oraz dotarciu do piwnicy Jaegerów, wyobraził sobie wielu martwych żołnierzy korpusu zwiadowczego. Wśród nich był także Darius.