FANDOM

Carlo (カルロ, Karuro) był żołnierzem Mare i członkiem oddziału pancernego (パンツァー隊, Pantsā-tai).

Wygląd Edytuj

Carlo był młodym mareńskim chłopakiem o szczupłej budowie ciała i niskim wzroście. Miał okrągły nos i krótkie blond włosy z przedziałkiem na środku. Nosił okulary z okrągłymi szkłami i standardowy mundur żołnierza Mare.

Fabuła Edytuj

Jako członek oddziału pancernego Tytana Transportującego, Carlo wraz ze swymi trzema towarzyszami walczył przeciwko siłom Związku Bliskowschodniego w Forcie Slava. Ponad miesiąc później Pieck spotkała się z oddziałem pancernym, gdy ona i Porco Galliard byli odprowadzani z dala od festiwalu w Liberio przez tajemniczego żołnierza z zarostem. Pieck podejrzewała podstęp i powiedziała żołnierzom oddziału panernego, by potajemnie za nimi podążali.

Gdy Pieck i Galliard zostali schwytani i uwięzieni przez tamtego żołnierza, Carlo i jego towarzysze przybyli im na ratunek. Zdawszy sobie sprawę z ataku Tytana Atakującego, Carlo i reszta oddziału szybko przygotowali zbroję i wyposażenie dla Tytana Czworonożnego na czas walki.

Carlo's death

Postrzelony przez Sashę Carlo umiera

Pieck, wraz z Tytanem Zwierzęcym Zeke Jaegera i "Szczękami" Galliarda, dołączyła do bitwy przeciwko Korpusowi Zwiadowczemu. Carlo pomagał jej, strzelając do zbliżających się żołnierzy. Oszczędzał przy tym amunicję tak, jak nakazała Pieck. Jednakże, gdy Tytan Zwierzęcy został nagle pokonany przez Levia Ackermanna, żołnierze oddziału pancernego zostali zaskoczeni przez zwiadowców atakiem z góry. W powstałym zamieszaniu ukryta za dachem Sasha Braus strzeliła w czoło Carlo. Odwróciło to uwagę pozostałych trzech członków oddziału pancernego. Chwilę później cała trójka zginęła od wybuchów włóczni piorunów.

Znane ofiary Edytuj

Nieudane próby Edytuj