Abel Reiss (エーベル・レイス, Ēberu Reisu) była jedną z młodszych córek Roda Reiss i pani Reiss, młodszą siostrą Friedy, Urklyna i Dirka Reiss, starszą siostrą Florian Reiss, a także starszą przyrodnią siostrą Historii Reiss.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Abel była dwunastolatką o blond włosach z prostą grzywką i jasnych oczach. Nosiła prostą, jasną szatę, bluzkę z dekoltem w szpic, spódnicę i sandały. Stanowiło to typowy ubiór dla dziewcząt podczas spotkań rodziny Reiss.

Historia[edytuj | edytuj kod]

W 842 roku Abel widziała śmierć swojego wuja Uriego, który przekazał moc pierwszego króla jej siostrze - Friedzie. Kiedy przemieniona w tytana dziewczyna próbowała pożreć Uriego, Abel i pozostali członkowie rodu Reiss, w ciszy, przyglądali się tej scenie.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Śmierć Dirka i Abel

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Abel. Według Roda Reiss, została ona zmiażdżona wraz z Dirkiem przez dłoń Grishy.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W angielskim tłumaczeniu rozdziału 63 wydanego przez Kodanshę, Abel została omyłkowo nazwana chłopcem.

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]