FANDOM

11. generał dowodził niegdyś Korpusem Zwiadowczym. Był generałem, zanim 12. generał Keith Shadis objął to stanowisko.

Wygląd Edytuj

11. generał wydawał się mężczyzną w średnim wieku z krótkimi czarnymi włosami i łysiną. Miał pulchną twarz. Nie został pokazany w krawacie bolo, a jedynie w standardowym mundurze Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

W przeciwieństwie do Keitha i Erwina Smitha zdawał się akceptować normy panujące w obrębie murów bez żadnych skarg.

Historia Edytuj

11. generał dowodził Korpusem Zwiadowczym, zanim Keith Shadis został generałem.

Pewnego razu 11. generał miał spotkanie z innymi ważnymi wojskowymi i przedstawicielami arystokracji. Ludzie ci krytykowali Korpus Zwiadowczy i strategie generała, gdyż jego działania powodowały jedynie dużą ilość ofiar. Nie był także w stanie spłacić długów i zakończyć budowy obozu poza obrębem murów. 11. generał słuchał tego wszystkiego bez słowa, z Keithem u swojego boku. Był to jeden z pierwszych przypadków, w których Keith rozważał rolę "wyjątkowej osoby" i marzył o zostaniu generałem.

Jakiś czas później, podczas ekspedycji, 11. generał Korpusu Zwiadowczego został pożarty przez tytana, a Keith został wyznaczony na nowego dowódcę.

Umiejętności Edytuj

Mimo że nie został ukazany w walce lub podczas używania sprzętu do manewrów przestrzennych, można przypuszczać, iż jako generał był świetnym żołnierzem i strategiem.